Screenshot Whatsapp Tuan rumah dengan Penyewa Yang Bikin Panas.!!!


Seorang lelaki yang kecewa dengan sikap tuan rumahnya yang seolah-olah tidak faham dengan situasinya yang terlewat bayar sehari seperti yang dipersetujui bersama sebelum menyewa rumah tersebut telah memuat naik screenshot perbualan whatsapp beliau bersama tuan rumah tersebut.

Penyewa tersebut yang bernama  Aidil Hj Haron mendapat gaji dari majikannya  pada setiap 5 haribulan dan sebaik sahaja menerima wang gaji tersebut, beliau akan membayar sewa rumah tersebut terlebih dahulu sebelum menyelesaikan pembayaran lain.

Tetapi baru-baru ini, Aidil telah menerima gaji lewat menyebabkan dia terlewat sehari membuat pembayaran sewa. 

Ini menyebabkan, tuan rumah tersebut telah menghubunginya melalu whatsapp dan membuat tuduhan beliau culas dalam membayar sewa rumah setiap bulan. 

Berikut adalah screenshot whatsapp rakaman perbualan mereka.

Aidil mengambil keputusan untuk keluar dari rumah sewa tersebut setelah setelah kecewa dengan sikap pemilik rumah itu yang  enggan bertolak ansur dengannya. 

Dan apabila Aidil cuba meminta wang depositnya dipulangkan, wanita berkenaan enggan menurut kemahuan Aidil. 























1 Response to "Screenshot Whatsapp Tuan rumah dengan Penyewa Yang Bikin Panas.!!!"

  1. Kalau saya jd tuan rmh Aidil, syukur byk2.
    Saya pernah ada penyewa yg mmg culas byr sewa. Bila nk keluar, hbs segala lampu dan kipas ditikar kpd yg murah sdgkan kipas dan kampu yg saya br shj pasang berkenama dan mahal. Tujuanny supaya thn lama. Dio yg culas byr sewa, dia pula yg maki kita. Siap srh laki baru naki2 dan ugut2 saya pula. Perempuan jahanam.
    Dia bniaga kedai mkn. Sekarang ni dah x berniaga. Ada yg kata dua sakit. X heran. Balasan Allah. Suka ambil laki org. Kaki gaduh. Berkat doa org2 yg pernah dia aniaya.

    ReplyDelete